Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Gezellig dat je contact met ons op wil nemen. Dit kun je op verschillende manieren doen

📧 Stuur een mailtje naar: webshop@cc5311.nl.

☎️ Bel ons via: +31 (0)418 642 238

💬 Chat met ons via de bubbel in je scherm

📍 Kom langs in onze winkel (Cycle Center 53-11, Van Heemstraweg-oost 4, 5301 KE Zaltbommel)

Wat zijn jullie openingstijden?

Je kunt ons bereiken of langs komen op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 & 18:00 en op zaterdag zijn wij geopend van 9:00 t/m 16:00.

Moet ik een account aanmaken om bij jullie te kunnen bestellen?

Nee, dat is niet nodig. Het is wel makkelijker om een account te registreren. Zo kun jij al je bestellingen zien en kan je eenvoudig contact met ons opnemen. Je hoeft geen wachtwoord aan te maken. Je ontvangt als je wilt inloggen een eenmalgie code. Zo kun je nooit je wachtwoord vergeten.

Bieden jullie ook cadeaubonnen aan?

Jazeker, wij zijn fan van andere een cadeau geven. Je kunt cadeaubonnen bestellen door hier te klikken.

Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat is eenvoudig. Selecteer één of meerdere producten die je graag zou willen bestellen door naar het product te gaan. Let er op dat je voor de juiste kleur/maat kiest waar nodig. Klik op de knop 'aan winkelwagen toevoegen'.

Je zult nu zien dat je product in het winkelwagentje is geplaatst. Je kunt vervolgens doorgaan naar afrekenen door op de knop 'afrekenen' onderin het winkelwagentje te klikken.

Je komt nu op een pagina waarbij je jouw NAW-gegevens in moet vullen. Hier kun je ook kiezen voor jouw favoriete betaalmogelijkheid. Als je op de knop 'nu betalen' drukt zul je doorverwezen worden naar de door jou geselecteerde betaalmogelijkheid. Als je dit succesvol hebt afgerond wordt je teruggeleid naar onze website en ontvang je een mailtje met de bevestiging van je bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

Of je jouw pakket nu thuis of bij een afhaalpunt wil laten bezorgen, dat maakt niet uit. Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €5,95 binnen Nederland en €6,95 naar België.

Je kunt jouw pakket ook bij ons in de winkel op komen halen. Dan betaal je nooit geen verzendkosten. Ons adres is: Van Heemstraweg-oost 4, 5301 KE Zaltbommel (NL)

Hoe lang duurt de levering?

We begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw pakketje thuis wil hebben. Wij proberen bestelling die op maandag t/m vrijdag voor 16:00 besteld zijn dezelfde dag nog te verzenden. Let wel op dat jouw prodcuten aangeven op onze site dat ze op voorraad zijn.

Wij dragen jouw pakket over naar het postbedrijf. Zij doen er alles aan om jouw pakket de volgende dag te bezorgen.

Mocht op onze site een andere levertijd staan aangegeven, dan wil dit zeggen dat dit product niet direct bij ons op voorraad is. De tekst op de site geeft dan aan wat de verwachte levertijd gaat zijn. Dit is een geschatte levertijd en dit kan per product verschillen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat wij jouw bestelling verstuurd hebben krijg je van ons via de mail een track en trace code waarmee jij jouw pakket kan volgen.

Leveren jullie ook internationaal?

Wij leveren standaard ook pakketten in België. Mocht je niet in Nederland of België wonen, neem dan contact met ons op wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik mijn pakket ook afhalen?

Ja, dat is geen probleem! Tijdens het afrekenen kun je kiezen of je jouw bestelling bij een afhaalpunt/pick-up point bij jou in de buurt af kan halen. Je kunt er ook voor kiezen om jouw pakket bij ons in de winkel af te halen (Van Heemstraweg-oost 4 Zaltbommel (NL))

Betaling

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt bij ons veilig en snel betalen met:

  • iDEAL (in je eigen vertrouwde bankomgeving)
  • Paypal
  • Klarna achteraf betalen
  • Creditcard
  • KBC/CBC
  • Bancontact
  • CC5311 Cadeaubonnen

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker, achteraf betalen is mogelijk door tijdens het invullen van je gegevens op de knop 'Klarna achteraf betalen' te klikken. Je ontvangt je pakket dan z.s.m. en betaaldtpas later.

Kan ik ook in de winkel betalen?

Bestellingen die in de webshop worden gedaan kunnen niet in de winkel worden afgerekend. Je kunt er wel voor kiezen om jouw pakket in onze winkel af te halen (Van Heemstraweg-oost 4 Zaltbommel (NL))

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Zeker, dat is geen probleem. Het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd product of maat hebt besteld. Kijk dan even op onze Ruilen/Retourneren pagina. Hier staat alles uitgelegd over het terugsturen of terugbrengen van je pakket.

Wat is jullie retourtermijn?

We begrijpen dat je een product graag even wil passen of wil bekijken, daar krijg je natuurlijk uitgebreid te tijd voor. Mocht het bestelde product toch niet zijn wat je er van verwacht had of te groot / te klein zijn, dan is dat geen enkel probleem. Zorg er wel voor dat je jouw pakket binnen 30 dagen nadat je hem binnen hebt dan weer terugstuurt.

Hoe werkt het retourproces?

Je kunt bij ons een product op 3 manieren retourneren:

1) Via ons klantenportaal kun je eenvoudig een retour aanmelden met je track & trace-code en postcode. Je kunt daarbij aangeven waarom je het product retourneert en in de opmerkingen aangeven of je een ander product wilt ontvangen.

2) Vul hiervoor dit retourformulier in en voeg het toe aan je retourzending. zo kun je voor elk postbedrijf kiezen om je pakket terug te sturen

3) Kom je pakket in onze winkel afgeven (Van Heemstraweg-oost 4, 5301 KE Zaltbommel). Vergeet dan niet om het retourformulier in de doos te doen. Wij moeten immers jouw bestelling terug kunnen betalen aan de juiste persoon.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Als wij het pakket binnen hebben doen we er alles aan om dit z.s.m. te verwerken. Wij proberen retouren binnen 5 werkdagen te verwerken nadat ze bij ons binnen zijn gekomen.

Kan ik een artikel ruilen?

Natuurlijk kan dat! Wat nog sneller en makkelijker is, is om het juiste product te bestellen via onze site. Als je het product wat je terug wil sturen terugstuurt naar ons krijg je daar het geld van terug. Zo heb jij het snelst het juiste product in huis.

Producten & Voorraad

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Producten die bij ons op voorraad zijn geven dit aan met een groene tekst 'Op voorraad'. Het kan zijn dat wij nog maar enkele stuks op voorraad hebben, dan staat dit bij het product aangegeven.

Mocht er geen tekst bij het product staan dan kan het zijn dat wij deze standaard hebben liggen of dat deze binnen 2 á 3 werkdagen via onze leverancier komt.

Mocht een product niet bij ons op voorraad zijn, dan zetten wij er een verwachte levertijd bij. Het kan ook zijn dat producten niet meer leverbaar zijn of er geen exacte leverdatum van beschikbaar is. Deze producten zullen dan op 'Uitverkocht' staan.

Kan ik een product reserveren?

Het is technisch gezien niet mogelijk om een product via onze website te reserveren om later opgestuurd te krijgen. Mocht een product niet bij ons in de webshop op voorraad zijn, maar nog wel besteld kunnen worden, dan kan je deze wel via de winkelwagen en checkout betalen. Zo krijg jij hem z.s.m. opgestuurd als deze weer bij ons op voorraad is.

Hoe kies ik de juiste maat of het juiste model?

Soms is het lastig om de juiste maat of model te kiezen. Wij proberen bij al onze producten (waar nodig) een maattabel te vermelden zodat jij de juiste maten op kan meten.

Wij proberen bij onze producten een zo goed mogelijk uitleg door onze experts te laten schrijven zodat jij weet of dit product het beste is voor jou. Mocht je er toch niet uitkomen? Neem dan contact met ons op! Dan gaan we samen met jou op zoek naar het beste product voor jou.

Garantie & Reparatie

Hebben jullie producten garantie?

Op al onze producten zit de wettelijke garantie voor die specifieke categorie. Heb je een probleem met jouw product, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als mijn product defect is?

Ai, dat is vervelend. Neem direct contact met ons op en wij gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Repareren jullie ook producten?

Zeker! In onze eigen werkplaats kunnen onze monteurs veel problemen verhelpen. Neem vooraf contact met ons op over de mogelijkheden, immers is niet elk product meer te maken.